"לא מספיק לדעת להיות שם, צריך גם לדעת מה לעשות שם"
(בלייק צ'נדלי, סגן נשיא בפייסבוק, מתוך מדד המותגים 2010)
חברות ועסקים רבים מקיימים חלק ניכר מהפעילות העסקית של המותג שלהם באינטרנט. כמקור הכנסות עיקרי, או נוסף, כתוספת לפעילות מסחרית Offline או כמודל עסקי מרכזי, בשוק המקומי, או בשווקים בינלאומיים, הפוטנציאל העסקי שטמון במודל של מיתוג עסקי ומערך של ערוצי שיווק באינטרנט הופך להיות משמעותי יותר ויותר עבור כל עסק.
שיווק באינטרנט זוהי זירה שיווקית בינלאומית בעלת גישה ונגישות למסות גדולות של שווקים וקהלי יעד פוטנציאליים ובהשקעה סבירה יחסית ביחס לתוצאה העסקית האפשרית.
אך כמו בכל תחום, מיתוג עסקי ולאסטרטגיה של שיווק באינטרנט יש יתרונות, יש חסרונות והכי משמעותי, שיווק באינטרנט זהו מדיום חדש, שונה וייחודי שצריך לדעת לעבוד איתו נכון בכדי להפיק ממנו את התועלת המרבית שטמונה בו.
ניהול תוצאות
התייחסות לשיווק מקומי ובינלאומי באינטרנט (לפי שווקים וקהלי מטרה), ניהול המותג, מעקב ובקרה אחרי השגת המטרות שהוגדרו ובאמצעותם ניהול התוצאות של הפעילות העסקית והשיווקית באינטרנט. המשך קריאה
ביצוע
מיתוג תוכן, מיתוג חזותי, אפיון אתר, פתרונות טכנולוגיים ותוכנית שיווק באינטרנט של פעולות וערוצים. המשך קריאה
תכנון
יצירת קונספט של מיתוג עסקי ושיווקי ובנייה של תוכנית שיווק מפורטת, המבוססת על מחקר שוק, ניתוח התחרות, זיהוי הזדמנויות ופילוח קהלי היעד, וכוללת הגדרה נכונה של מטרות עסקיות וכלכליות. המשך קריאה