אדריכלות תוצאות באינטרנט

אפיון אתר אינטרנט

כיצד לאפיין אתר אינטנט? מהו איפיון שיווקי נכון? מהו איפיון טכנולוגי?

אפיון אתר אינטרנט מתחלק לשניים: אפיון שיווקי של אתר אינטרנט ואפיון טכנולוגי של אתר אינטרנט.

אפיון שיווקי של אתר אינטרנט מתרגם את התובנות והנחות העבודה של תכנית השיווק לסביבת גלישה ידידותית לגולש הרלוונטי ולחוויית משתמש המניעה לפעולה.

אפיון אתר אינטרנט שיווקי טוב יתייחס ל 3 נושאים מרכזיים:

1. עולמות התוכן באתר
2. תסריטי גלישה עפ"י סוגי לקוחות בשיווק (DNA)
3. מאפייני חווית המשתמש (UX)

כמובן שלכל אחד מהנושאים האלה יש גם נושאי משנה נוספים כמו תסריטי פעולה לגולש, ממשק המשתמש (UI) וממשק המשתמש הגרפי (GUI) ועוד נושאים אחרים. כל אלה נועדו לשרטט תכנית פעולה שיווקית עבור גולש רלוונטי שיגיע לאתר.

כיצד נגרום לגולש שלך להישאר באתר יותר מ 10 שניות? כיצד נעניין אותו בתוכן, מידע, מוצר או שירות? והכי חשוב – כיצד נניע אותו לפעולה, בין אם הכוונה שיירשם לרשימת תפוצה, יפנה לקבלת מידע, הצעת מחיר, או שיבצע קנייה באתר? דברים אלה אינם קורים מעצמם ואינם מובנים מאליהם. באינטרנט, צריך להגדיר ולתכנן מראש בכדי להבטיח אחוזי הצלחה מעל הממוצע.

אפיון אתר אינטרנט טכנולוגי, כמו תוכניות המהנדס בתהליך הבנייה מתרגם את תוכנית האדריכל (אפיון אתר אינטרנט שיווקי) למפרט טכני וכתב כמויות המאפשר לחברה שבונה את האתר לעשות זאת עבורנו בצורה מדויקת ועניינית. אפיון אתר אינטרנט שיווקי וטכנולוגי הם שני חלקים של תוכנית אחת המאפשרים לנו לממש את התוכנית השיווקית בצורה יעילה מבחינת זמן ותקציב. לכן שני השלבים חשובים וחיוניים באותה המידה ולכל אחד מהם דרוש מומחה מקצועי עם ידע וניסיון שונה.

 





אדריכלות תוצאות באינטרנט עזרה בעשר השנים האחרונות ל 500 יזמים וחברות להגדיל את ההכנסות שלהם ב 30% בשנה באמצעות שיווק נכון באינטרנט. מעניין אתכם לשמוע עוד?
מגיעה לכם פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

לא תנצלו את זה? השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון