אדריכלות תוצאות באינטרנט

תוכנית שיווקית – הדרך הבטוחה לתוצאות באינטרנט

השלב הראשון בניהול מותגים באינטרנט הוא תכנון ובנייה של תוכנית שיווק המותאמת במדויק לצרכים שלכם. תוכנית שיווק שתבנה עבורכם תגדיר במדויק את ליבת העשייה שלכם

תוכנית שיווקית ותכנון קמפיין האינטרנט שלכם

אם אינכם יודעים לאן אתם רוצים להגיע, איך תדעו לאן ללכת? ואיך תדעו שהגעתם?

לכן, השלב הראשון בניהול מותגים באינטרנט הוא תכנון ובנייה של תוכנית שיווקית המותאמת במדויק לצרכים שלכם.
שלב זה, של תכנון ובנייה של תוכנית שיווקית נעשה איתכם ועם הצוות המקצועי של אדריכלות תוצאות באינטרנט, שכל אחד תורם בו את נקודת מבטו המקצועית.

מהו תכנון נכון?

תכנון של תוכנית שיווק שסופו בהגדרת קונספט שיווקי ומודל שיווקי, המותאמים בדיוק למותג שלכם – למודל העסקי, לשוק בו העסק פועל, למוצר, או לשירות, ל"לקוחות החלום" שלכם ולמסגרת התקציב העומד לרשותכם.

תוכנית שיווק שתבנה עבורכם תגדיר במדויק את "ליבת העשייה" שלכם (מוצר/שירות, לקוחות, ערכים ותועלות), איך אתם עושים זאת (ערוצים ופעולות), מהם השלבים ומהם סדרי העדיפויות השיווקיים, וכמובן, מה המטרה העסקית והכלכלית של המהלך.

שיטת העבודה כוללת מחקר, סקר רעיונות מהארץ ומהעולם, לימוד, הבנה והרבה שאלות:

איפה העסק היום ולאן אנחנו רוצים להגיע?
חיתוך מצב נכון להיום, מיקום החברה בשוק, הפוטנציאל הרווחי, האילוצים התקציביים והמשאבים, והגדרת המטרות והתוצאות הרצויות, אלה הם אבן יסוד בכל תכנון של תוכנית שיווק טובה.

איפה פועלים?
תוכנית שיווק תגדיר את שוק המטרה ומאפייניו, תזהה את האתגרים העסקיים וההזדמנויות השיווקיות שבו המצדיקים תוכנית פעולה שיווקית.

למי מוכרים?
פילוח והגדרה מדויקת וממוקדת של קהל היעד או קהלי היעד הנבחרים.
מה הם מרגישים, חושבים, עושים, היכן הם נמצאים ומה הם צריכים? והחשוב מכול, מה מניע אותם לקנייה?

מה מוכרים?
תוכנית שיווק תגדיר במדויק את המוצר או השירות, התועלת והערך המוסף ללקוחות היעד, ותסייע לארוז אותם שיווקית כפיתרון עבורם.

מי הם המתחרים?
בתוך פלח השוק שהוגדר, בסביבת המוצר, או השירות שלכם, לרוב כבר היום קיימת תחרות. המתחרים שלכם פונים לאותם קהלי המטרה ומציעים להם מוצר, או שירות דומה, או שלפחות נתפס בעיני הלקוחות כדומה, או שווה ערך. מיהם המתחרים המצליחים ומדוע? במה נכשלו המתחרים שלכם ומדוע? האם דברים שהמתחרים שלכם לא עושים הם הזדמנות עבורכם? תוכנית שיווק טובה תלמד את המתחרים שלכם היטב ותנסה לסמן את החולשות שלהם כהזדמנויות עבורכם.

מהו הבידול?
אם כולם מציגים את המוצרים שלהם בצורה זהה ואין ביניהם הבדל, רק המחיר קובע במי ייבחר הלקוח. אבל, כבר למדנו שכאשר יש לנו בידול נכון עבור "לקוח החלום" שלנו המחיר קובע פחות. תוכנית שיווק תקבע מה אתם עושים, אומרים ומוכרים אחרת מהמתחרים, על בסיס הבידול והקונספט השיווקי והמותגי שייבנה עבורכם. בידול טוב ונכון מספק ללקוח פיתרון ולא רק מוצר, או שירות. על פיתרון נכון ומתאים לקוח תמיד יהיה מוכן לשלם יותר.

מתכננים קמפיין שיווק באינטרנט? תנו ל"אדריכלות תוצאות באינטרנט" לבנות לכם תוכנית שיווק עם בידול ברור ופיתרון נחשק עבור "לקוח החלום" שלכם.

 





אדריכלות תוצאות באינטרנט עזרה בעשר השנים האחרונות ל 500 יזמים וחברות להגדיל את ההכנסות שלהם ב 30% בשנה באמצעות שיווק נכון באינטרנט. מעניין אתכם לשמוע עוד?
מגיעה לכם פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

לא תנצלו את זה? השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון