תוכנית הרצאות וסדנה בנושא שיווק באינטרנט
לאחר פניות רבות מבעלי עסקים ומנהלים, הזקוקים לידע וכלים מקצועיים כדי להתמודד בצורה יעילה ונכונה עם הזירה האינטרנטית, החלטנו לצאת בסדרת הרצאות בנושא השיווק באינטרנט.
שלום רב,
לאחר פניות רבות מבעלי עסקים ומנהלים, הזקוקים לידע וכלים מקצועיים כדי להתמודד בצורה יעילה ונכונה עם הזירה האינטרנטית, החלטנו לצאת בסדרת הרצאות בנושא השיווק באינטרנט.
למי מיועדות ההרצאות?
ההרצאות והסדנה מיועדות ליזמים, בעלי עסקים, מנהלים ועובדים בעלי ידע בסיסי באינטרנט, הרוצים להעשיר ולהרחיב את ידיעותיהם כמנהלים, בנושא השיווק באינטרנט. ההרצאות הן פרונטאליות וכוללות דוגמאות אמיתיות של פעילות שיווקית של עסקים באינטרנט (חלק זה ניתן להתאמה עפ"י צורכי הקהל בתיאום מראש).
לא צריך ידע טכנולוגי כדי לחשוב שיווקית
חשוב להדגיש כי אין צורך בידע טכני קודם.
ההרצאות והסדנה שמות דגש על הצרכים והמיומנויות של המנהל, כמתכנן ומקבל החלטות, ופחות על נושאים טכנולוגיים ומיומנויות משתמש.
מניסיוננו, מרבית נותני השירותים בתחום הזה שמים דגש על הנושאים הטכנולוגיים, אלה צריכים לעניין את המנהל, או את היזם פחות (למעט בפרויקטים טכנולוגיים). עיקר הדגש של המנהל, או היזם, צריך להיות על היכולת לזהות את ההזדמנות העסקית המתאימה לו באינטרנט ועל פיה לבנות את התוכנית השיווקית. אח"כ ייקל עליו לרתום את בונה האתרים ושאר נותני השירותים למטרות העסקיות והשיווקיות שלו בצורה יעילה ולהשיג תוצאות אמיתיות.
סדרת הרצאות ובסופה – בונוס
התוכנית המוצעת יכולה להינתן כסדנה של 5 מפגשים, במסגרתם יילמדו המשתתפים את עקרונות התכנון והשיווק באינטרנט, תכנון שיווקי של אתר אינטרנט, תכנון חווית משתמש יעילה, כיצד משווקים במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות, באמצעות קמפיין, ע"י קישורים ממומנים בגוגל, באמצעות הסלולר ובאמצעות תוכן שיווקי.
הסדנה כוללת גם מפגש בונוס שישי הכולל "סיעור מוחות" קבוצתי בו ניתן להתייעץ לגבי אתר האינטרנט של המשתתפים (או לגבי רעיונות אם עדיין לא קיים) ושיווקו באינטרנט.
חשוב להדגיש, כל אחד מהמפגשים בסדנה עומד גם כהרצאה בזכות עצמה.ניתן להציע לפרטים ולארגונים להשתתף במפגש בודד, או בכל הסדנה, וליהנות ממפגש הבונוס.
מפגש 1: שיווק באינטרנט – ככה הופכים אתר אינטרנט לעסק מרוויח
היום כבר ברור, כי כל מנהל או בעל עסק חייב להבין איך לשווק את העסק שלו באינטרנט. האינטרנט פותח עבור כל עסק הזדמנויות שאסור להחמיץ.
במפגש נסביר את עקרונות השיווק באינטרנט ונציג את מרבית הכלים והערוצים לשיווק עצמאי באינטרנט, הכוללמנועי חיפוש, שיווק ברשתות חברתיות, תוכן, שיווק ויראלי ושיווק גרילה, והכול בליווי דוגמאות והסברים מפורטים.
שיווק באינטרנט מתאים גם לעסקים שאין להם אתר, אבל מחפשים חשיפה ממוקדת ויעילה לגיוס שווקים ולקוחות חדשים.
מפגש 2: שיווק ברשתות החברתיות באינטרנט-הלקוחות שלך כבר שם, ואתה?
פייסבוק הוא אתר האינטרנט ה-2 בגודלו בישראל, מבחינת החשיפה. יותר מ- 3.5 מיליון ישראלים רשומים ופעילים בו. בהם גם מרבית הלקוחות שלך. ומה איתך? השיווק דרך הרשתות החברתיות, הוא מציאות שיווקית חדשה שאסור להתעלם ממנה.
מהי רשת חברתית? למה כדאי לכל עסק לשווק ברשתות החברתיות? איך משלבים פעילות עסקית ושיווקית ברשתות החברתיות? כמה זה עולה לי? ואיך עושים מזה כסף?
שיווק ברשתות החברתיות באינטרנט מתאים לכול סוגי העסקים. במיוחד לכאלה שעוד אין להם אתר אינטרנט ומחפשים חשיפה ממוקדת ויעילה לגיוס לקוחות חדשים.
מפגש 3: תכנון אתר אינטרנט מצליח- תהליך התכנון השיווקי לבניית אתר/מיזם אינטרנט מצליח
לפנות לחברה שבונה אתרים ולבקש ממנה תכנית שיווקית, דומהלמי שרוצה לבנות בית חדש ופונה לקבלן שלד, בתקווה שהוא ידע להיות גם אדריכל וגם מהנדס.
היית עושה זאת?
אתר אינטרנט הוא קודם כול פעילות עסקית ושיווקית, ורק אחר כך מוצר טכנולוגי. תהליך הבנייה עצמו מתחיל בתכנון עסקי ותהליך של חשיבה שיווקית שמטרתם, הבנה מה ואיך צריך האתר להיות ולהראות. עם תכנית עסקית ושיווקית מפורטת, של מה צריך להיות באתר וכיצד הוא צריך לפעול, עכשיו גם חברת האינטרנט תדע לתת לך מוצר טכנולוגי טוב יותר.
המפגש כולל גם התייחסות מפורטת לתכנון חוויית משתמש עבור אתר אינטרנט עסקי.
המפגש מתאים לאלה שיש להם אתר וגם לאלה שלא. כל אחד יוכל לקחת את מה שלמד וליישם אותו על האתר שלו, בהווה או בעתיד.
מפגש 4: צעדים ראשונים בשיווק באינטרנט- הדרכה בסיסית בנושא שיווק במנועי חיפוש ובאמצעות קישורים ממומנים בגוגל
מנועי החיפוש באינטרנט הם עדיין מוקד החשיפה הגדול ביותר. למעלה מ- 90% מהגולשים מתחילים את הגלישה שלהם במנועי החיפוש בכלל ובגוגל בפרט.
מה צריך לעשות כדי להגיע לדירוגים טובים במנועי החיפוש (SEO) ולזכות בתנועה רלוונטית שלגולשים?
בהרצאה נדגישאת הדברים החשובים ביותר לקידומו של כל דף ודף במנועי החיפוש. נלמד מה גוגל מחפש כשהוא מגיע לכל אחד מדפי האתר וכיצד אנו מציגים לו,את מה שהוא מחפש, בצורה הטובה ביותר. נלמד את הכללים לכתיבת תוכן נכון למנועי החיפוש, וכיצד להשתמש בו לצורך שיווק בערוצי התוכן.נבין גם כיצד בונים תכנית שיווק לקישורים הממומנים…
קמפיין AdWords- דרך הקישורים הממומנים של גוגל גם אתה יכול לפרסם בעצמך, וללא מתווכים. אינך זקוק למשרדי פרסום,גרפיקאים ושאר המקצועות כדי לפרסם את המודעה שלך. צריך רק כרטיס אשראי ואתה יכול לפרסםמתי, באיזה היקף ולמי שתרצה.
עם קישוריםממומנים אתה שולט גם בתזמון – אתה גם יכול להציג את המודעות שלך בפני הלקוחות הרלוונטיים, וגם בדיוק ברגע שבו הם זקוקים לך. למוצר או לשירות שלך.
מפגש 5: שיווק בסלולר
עפ"י נתוני הגלישה, קרוב לשליש מהגולשים לאתרים שלנו עושים זאת באמצעות טלפונים חכמים, טאבלטים ואינטרנט סלולרי. זהו ערוץ חדש התופס תאוצה בעיקר בקרב קהלים צעירים ועסקים המחפשים פתרונות במהירות ובנגישות מלאה. על עסקים הנותנים שירותים ו/או מוכרים מוצרים לקהלים אלה להנגיש את עצמם בכדי לא לאבד אותם.
איך ומתי משתמשים ב-SMS למטרה עסקית ושיווקית?
מתי כדאי להשקיע בפיתוח אפליקציה ואלו הזדמנויות עסקיות זה פותח לנו?
מפגש 6: שיווק באינטרנט הלכה למעשה (מפגש בונוס לרוכשים את חמשת המפגשים של הסדנה מראש)
סיעור מוחות קבוצתי עם כל המשתתפים במטרה להדגים תהליך חשיבה, בדיקה ותכנון שיווקי ראשוני של אתר אינטרנט ותוכנית שיווק באינטרנט. במסגרת המפגש (ובמידת האפשר), ייעשה שימוש באתרי חלק מהמשתתפים לגבי תוצרי תהליך החשיבה.
משתתפים יוכלו להציג את אתר האינטרנט שלהם, או את התוכניות לאתר אינטרנט ולקבל הערות, הארות והצעות מקצועיות לשיפור הקיים, ודגשים ורעיונות לגבי השיווק באינטרנט.
- התכנית ניתנת לשינוי והתאמה על פי צורכי הארגון ובתיאום מראש.
- ניתן לספק הרצאות וסדנאות על דרישה.
- הרצאות וסדנאות בתשלום מותנות במינימום 10 נרשמים
כל ההרצאות מועברות על ידי דניאל צוקרמן, מנטור עסקי ומומחה לשיווק באינטרנט, אשמח לעמוד לרשותכם בכל הקשור למסמך זה, שאלות ומידע נוסף.